Istoricul reviziilor şi al aprobărilor
Revizia | Data aprobării | Natura modificărilor | Aprobat |
---|---|---|---|
0 | 26.08.2016 | Revizia iniţială, elaborată de Marcel Dobrica - RSC | Dorinel Iazu - MG |
1 | 20.09.2024 | Alocarea de resurse pentru a face față provocărilor climatice precum și altor provocări datorate contextului economico social. | Dorinel Iazu - MG |
Firma noastră are ca scop furnizarea de soluţii inginereşti, de înaltă calitate, pentru clienţii din domeniul prelucrărilor mecanice. Dorim să performăm în domeniul nostru de activitate și:
PERFORMANŢA CERE CALITATE !
În scopul mentinerii constante a unui inalt nivel calitativ al serviciilor furnizate, societatea a implementat, va menţine şi va îmbunătăţi continuu un Sistem propriu de Management al Calitatii, conform Standardului SR EN ISO 9001:2015. Prevederile sistemului sunt obligatorii pentru intregul personal si vizeaza:
- determinarea si satisfacerea cerintelor clientilor, curente si viitoare, exprimate sau doar previzionate - vom fi operativi și vom oferi întotdeauna consultanţă în alegerea soluţiei de care au nevoie clienţii noştri;
- crearea unui mediu intern al organizatiei in care fiecare angajat sa-si cunoasca atributiile, sa fie implicat direct in procesul de dezvoltare a societatii si sa aiba un aport continuu la procesul de imbunatatire a serviciilor oferite clientilor
- marirea prestigiului in fata clientilor, sporirea increderii acestora şi cultivarea unor relaţii parteneriale de afaceri bazate pe un sentiment de încredere şi stabilitate.
- alocarea de resurse pentru a face față provocărilor climatice precum și altor provocări datorate contextului economico social.
Pentru realizarea acestor obiective, societatea identifică ca fundamentale următoarele aspecte ale activităţii sale:
- scăderea timpului de raspuns pentru orice solicitare a unui client. Vom răspunde solicitării unui client în maxim 6 ore lucrătoare.
- instruirea continuă a personalului în vederea cunoaşterii cât mai temeinice a produselor şi serviciilor oferite precum şi în vederea cunoaşterii şi aplicării sistemului de management al calităţii;
- adecvarea continuă a sistemului de management la contextul organizaţiei și îmbunătăţirea continuă a sistemului său de management.
- alocarea de resurse pentru a face față provocărilor climatice precum și altor provocări datorate contextului economico social.
Ma angajez să analizez situaţia sistemului de management al calitatii ori de câte ori va fi nevoie dar cel puţin o data pe an împreună cu întreg colectivul societăţii. Angajaţii societăţii vor avea posibilitatea de a face propuneri pentru îmbunătăţirea şi adecvarea continuă a sistemului de management al calităţii şi de a contribui la implementarea lor.
Manager General
Dorinel Iazu